Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs

Mededelingen

Omschrijving: Met "Mieke tekent" licht ik een tipje van de sluier op over mijn werk. Ik laat zien hoe mijn zeer visuele werk tot stand komt, wat er allemaal bij komt kijken om dit vak uit te voeren en geef een inzicht in de beslommeringen van een freelancer met het leukste beroep ter wereld.
Oud

GNSI Conference, Ithaca

27 juli 2008 geplaatst om 17:45 door NowHow (Mieke tekent)

Gisteren ben ik met Clara Richardson, Frank Ippolito en Taina Litwak de omgeving van Ithaca gaan verkennen. Ik schrijf er af en toe wat bij, maar ik heb verder niks gedaan om de foto's te bewerken behalve ze naar de juiste grootte te brengen. Verder dus alleen maar foto's om te genieten!


...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 28044 Reacties 2 NowHow is offline
Oud

GNSI Conference, ZBrush en de laatste lootjes

26 juli 2008 geplaatst om 17:35 door NowHow (Mieke tekent)

GNSI Conference, ZBrush en de laatste lootjes
Ik zit hier in mijn kamer op een echte "dorm", het is half elf 's ochtends, terwijl buiten de cicaden zoemen alsof ze een generator moeten aandrijven. Gisteren had ik eindelijk mijn workshop en het is zo gegaan als dat ik hoopte.

In eerste instantie hadden zes mensen zich ingeschreven voor mijn workshop, voornamelijk omdat de meesten niet wisten wat ZBrush is. In de loop van de week, ik had her en der wat laten zien en...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 9324 Reacties 0 NowHow is offline
Oud

GNSI conference, silver point en Modo

25 juli 2008 geplaatst om 04:22 door NowHow (Mieke tekent)

Het is donderdagavond en ik ben net terug van een etentje met een aantal mede-illustratoren bij een Thais restaurant. Vandaag was zoals, eigenlijk elke dag, een erge leuke dag. Gisteren heb ik vooral veel klusjes gedaan. Morgen geef ik een workshop en natuurlijk wil ik wel dat die soepel verloopt. Nu denk ik dat ik me daar eigenlijk geen zorgen over hoef te maken, maar de zenuwachtigheid knaagt natuurlijk altijd. Dus de hele ochtend wezen oefenen met een aantal dingen die ik mijn cursisten wil laten...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen
Bekeken 7065 Reacties 0 NowHow is offline
Oud

GNSI Conference, de dagen vliegen voorbij!

23 juli 2008 geplaatst om 06:14 door NowHow (Mieke tekent)

Ik had het zo mooi gepland... Iedere dag een entry op mijn blog, dat moet lukken.
Nou, nee dus. Mijn hele schema blijkt volledig vol te zitten, maar het is wel verschrikkelijk leuk!
Vanmiddag spontaan een presentatie gegeven samen met Britt Griswold, Frank Ippolito en Larry Lavendel over de "must-haves" voor een digitaal atelier. En alles werd met enthousiasme ontvangen, mijn Cintiq tablet werd bijna uit mijn handen gerukt! Verder veel nerdy stuff, waar volgens mij de helft...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 7847 Reacties 0 NowHow is offline
Oud

GNSI conference and annual meeting

20 juli 2008 geplaatst om 14:00 door NowHow (Mieke tekent)

Als jullie dit lezen zit ik (weer) in een vliegtuig boven de Atlantische oceaan. Ongeveer dezelfde route als de vorige keer, alleen vlieg ik na Philedelphia niet naar Albany, maar naar Ithaca.

Dit keer ga ik naar de jaarlijkse bijeenkomst van een vereniging waar ik al een aantal jaren lid van ben: The Guild of Natural Science Illustrators, ofwel de GNSI. Een hele week lang vermaken we ons met workshops, uitstapjes...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen
Bekeken 22053 Reacties 3 NowHow is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon