Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > René

Mededelingen

Waardering: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld.

Mei Li Vos freelancet in de jurkenbusiness

"Mei Li Vos freelancet in de jurkenbusiness" naar Tweet this versturen "Mei Li Vos freelancet in de jurkenbusiness" naar Google Bookmarks versturen
26 mei 2008 geplaatst om 00:55 door René
Labels mei li vos

"Als volksvertegenwoordiger wil ik me met name inzetten voor flexwerkers en freelancers" zei Mei Li Vos op haar website, nadat ze Tweede Kamerlid voor de PvdA was geworden. De reacties op Lancelots waren afwachtend.

Misschien niet geheel ten onrechte. In de Mind Magazine van deze maand staat ze op sfeervolle foto's met de lezer te flirten in 6 verschillende jurkjes. En bij de verkoopinformatie op blz. 138 staan keurig de jurkenmerken/-leveranciers vermeld. Mei Li is jurkenpromotor geworden Geen woord over freelancers.

Verdient een Tweede Kamerlid soms niet genoeg en moet er met jurkjes geschnabbeld worden Of is dit de PvdA die terugslaat met een briljante mediastrategie, vanuit de peilloze diepte van de polls?
Geplaatst inPolitiek
Bekeken 25109 Reacties 1
Totaal aantal reacties 1

Reacties

  1. Oude reactie
    erix's schermafbeelding
    Mei Li Vos is een merk(je). Ik denk dat er meer uit te halen is cq dat ze meer uit zich zelf kan halen dan nu zichtbaar is.

    Goh, ik wist niet dat we hier konden bloggen. Ga direct uitzoeken hoe dat werkt.
    24 juni 2008 geplaatst om 23:46 door erix erix is offline
 
Totaal aantal trackback-signaleringen 0

Trackback-signaleringen

 

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon