Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs

Mededelingen

Oud

Testen van het Ariane motorframe bij TNO

12 januari 2009 geplaatst om 14:38 door NowHow (Mieke tekent)

k heb hier al vaker gezegd dat ik het leukste beroep van de wereld heb. Het is afwisselend, ik mag me uitleven op de meest fantastische onderwerpen en ik kom op plekken die je niet zou kunnen verzinnen. En soms krijg ik opdrachten die ik eigenlijk niet af kán slaan. Rond september vorig jaar kwam de redactie van TNO magazine naar me toe of ik in 2009 voor iedere uitgave een visueel artikel wilde maken. Dat zouden er minimaal acht zijn. Na wat heen en weer gepraat -het is nogal een opdracht en...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inRecent werk
Bekeken 29509 Reacties 2 NowHow is offline
Oud

Keuzestress: Het rangschikken van prioriteiten?

9 januari 2009 geplaatst om 20:10 door Wendy Mozes


Stel je voor: een grote zee waarin schepen koers varen naar hun bestemming. Daartussen vaar jij, in je eigen gebouwde boot met een schat aan schitterende producten en/of diensten. Je bent stuurman, kapitein, roeier en dekschrobber ineen. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de koers die je uitzet, en daarmee ook voor de ‘vaste grond’ waar je op terecht gaat komen. Maar wat nou als je op dit moment geen ‘land in zicht’ meer hebt? Of er teveel eilanden tegelijkertijd in je verrekijker verschijnen?...
Wendy Mozes's schermafbeelding
Lid
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 10651 Reacties 0 Wendy Mozes is offline
Oud

Stress bij (startende) freelancers

7 januari 2009 geplaatst om 19:37 door Wendy Mozes

Zelfstandig werken en het ervaren van stress is uiteraard een verschijnsel wat vaak voorkomt. Er komt namelijk aanzienlijk veel op jouw eigen schouders terecht. En dat is ook mooi. Daarvoor heb je immers voor dit bestaan gekozen. Maar zoals aan de meeste situaties in het leven zit er ook een keerzijde aan vrijheid en autonomie.


Zoals dat je soms best eenzaam bent, die dagen thuis achter je computer. Of dat je onzeker wakker schrikt, omdat je nog steeds niet voldoende klanten...
Wendy Mozes's schermafbeelding
Lid
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 8209 Reacties 0 Wendy Mozes is offline
Oud

assessment

19 november 2008 geplaatst om 00:06 door Sanderroos

Hallo,
Ik houd me bij Abrion in Venlo bezig met o.a. assessment en nu is daar de laatste tijd veel over te doen gezien de huidige finaciele crisis.
Ik zelf merk nog niet echt welke kant het op zal gaan. Er is een groep mensen die zeggen dat er binnekort op bezuinigd zal worden, maar een andere groep is van mening dat juist in slechte tijden het veel belangrijker is om een sterk team op de vloer te hebben.
Hoe denken jullie daar over?
Juniorlid
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 11200 Reacties 0 Sanderroos is offline
Oud

Kerkuilschedel

4 oktober 2008 geplaatst om 20:14 door NowHow (Mieke tekent)

Een collega van mij vermelde op LinkedIn dat zij een kerkuil had begraven in haar tuin. Nu was dat natuurlijk al niet zo'n normale melding maar met mijn vraag, of ik hem mocht hebben, deed ik er nog een schepje bovenop.
Het ging mij hier vooral om de schedel. Hoewel ik verhoudingsgewijs niet (meer) veel aan biologische onderwerpen werk, probeer ik waar het kan mijn kennis op peil te houden. Daar hoort ook mijn anatomische kennis bij. Gelukkig kun je het gros van de anatomische kennis over...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 13444 Reacties 0 NowHow is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon