Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > Mieke tekent

Mededelingen

Omschrijving: Met "Mieke tekent" licht ik een tipje van de sluier op over mijn werk. Ik laat zien hoe mijn zeer visuele werk tot stand komt, wat er allemaal bij komt kijken om dit vak uit te voeren en geef een inzicht in de beslommeringen van een freelancer met het leukste beroep ter wereld.
Dit artikel waarderen

GNSI conference and annual meeting

"GNSI conference and annual meeting" naar Tweet this versturen "GNSI conference and annual meeting" naar Google Bookmarks versturen
20 juli 2008 geplaatst om 14:00 door NowHow

Als jullie dit lezen zit ik (weer) in een vliegtuig boven de Atlantische oceaan. Ongeveer dezelfde route als de vorige keer, alleen vlieg ik na Philedelphia niet naar Albany, maar naar Ithaca.

Dit keer ga ik naar de jaarlijkse bijeenkomst van een vereniging waar ik al een aantal jaren lid van ben: The Guild of Natural Science Illustrators, ofwel de GNSI. Een hele week lang vermaken we ons met workshops, uitstapjes en lezingen. Aan het einde van de week geef ik zelf een workshop ZBrush.
Let de komende dagen op mijn weblog, ik zal hier regelmatig wat schrijven. Houdt er rekening mee dat het tijdsverschil zes uur is!
Geplaatst inAchter de schermen
Bekeken 22072 Reacties 3
Totaal aantal reacties 3

Reacties

  1. Oude reactie
    erix's schermafbeelding
    Ben benieuwd wat voor moois je meeneemt - ben je vooral een haler of een brenger of beide?
    22 juli 2008 geplaatst om 15:01 door erix erix is offline
  2. Oude reactie
    NowHow's schermafbeelding
    Dag Erik,

    Ik was juist de foto's van gisteren aan het bewerken, maar dat moet nog even wachten: ik ga nu aan het ontbijt! Mijn internet verbinding had ik pas gisterenmiddag, dus veel heb ik nog niet kunnen doen voor hier. Maar ik zorg zeker vandaag (kan laat worden voor Nederlandse begrippen) voor een update!

    Ik ben zowel een haler als een brenger: vooral het zien van alle mensen die ik al die jaren heb gemaild is heel erg leuk, ik leer veel en vrijdag geef ik zelf een workshop!

    Nu ga ik even eten en daarna is er een paleontologie forum.

    Tijdens de lunch hoop ik hier wat te kunnen schrijven!
    22 juli 2008 geplaatst om 15:08 door NowHow NowHow is offline
  3. Oude reactie
    Hetty Dalsheim's schermafbeelding
    Ik wens je een fijne tijd en succes vrijdag met je workshop.
    22 juli 2008 geplaatst om 15:38 door Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
 
Totaal aantal trackback-signaleringen 0

Trackback-signaleringen

 

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon