Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > Mieke tekent

Mededelingen

Omschrijving: Met "Mieke tekent" licht ik een tipje van de sluier op over mijn werk. Ik laat zien hoe mijn zeer visuele werk tot stand komt, wat er allemaal bij komt kijken om dit vak uit te voeren en geef een inzicht in de beslommeringen van een freelancer met het leukste beroep ter wereld.
Oefenen Regelmatig oefen ik mijn vaardigheden zonder dat dat direct resulteert in betaald werk.
Oud

Tibby

26 augustus 2008 geplaatst om 14:59 door NowHow (Mieke tekent)

Even iets heel anders, geen blog over mijn werk, maar over een van mijn inspiraties. Katten zijn populair bij Zzp-ers en dus ook bij mij. Gek genoeg had ik ze echter nog nooit getekend.

Daarom hier Tibby.

Tibby is een Foreign White siamees van bijna 11 jaar oud (5 december!) en een heel bijzondere kat. Ze denkt namelijk dat ze hond is. Ze apporteert, rent achter me aan (of wil dat ik achter haar aanren), laat zich voor de gein door de lucht smijten, lacht, heeft humor...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen, ‎Oefenen
Bekeken 34114 Reacties 3 NowHow is offline
Oud

Tsvangirai

25 juni 2008 geplaatst om 13:36 door NowHow (Mieke tekent)

Soms krijg ik de onbedwingbare neiging om mijn technische vaardigheden te oefenen zonder opdracht. Dat is een handige afleiding als ik met lange en zware projecten bezig ben en het zorgt er ook nog eens voor dat ik beter wordt!

Gisteren kwam het weer opzetten. Ik wilde iets doen met de actualiteit, zonder al te diep op de stof in te gaan. Dus heb ik een willekeurig item gepakt, de opositieleider in Zimbabwe, Tsvangirai.

Veel illustratoren gebruiken een foto als basis voor...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen, ‎Oefenen
Bekeken 25979 Reacties 6 NowHow is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon