Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs

Mededelingen

Oud

GNSI conference, silver point en Modo

25 juli 2008 geplaatst om 04:22 door NowHow (Mieke tekent)

Het is donderdagavond en ik ben net terug van een etentje met een aantal mede-illustratoren bij een Thais restaurant. Vandaag was zoals, eigenlijk elke dag, een erge leuke dag. Gisteren heb ik vooral veel klusjes gedaan. Morgen geef ik een workshop en natuurlijk wil ik wel dat die soepel verloopt. Nu denk ik dat ik me daar eigenlijk geen zorgen over hoef te maken, maar de zenuwachtigheid knaagt natuurlijk altijd. Dus de hele ochtend wezen oefenen met een aantal dingen die ik mijn cursisten wil laten...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen
Bekeken 7065 Reacties 0 NowHow is offline
Oud

GNSI Conference, de dagen vliegen voorbij!

23 juli 2008 geplaatst om 06:14 door NowHow (Mieke tekent)

Ik had het zo mooi gepland... Iedere dag een entry op mijn blog, dat moet lukken.
Nou, nee dus. Mijn hele schema blijkt volledig vol te zitten, maar het is wel verschrikkelijk leuk!
Vanmiddag spontaan een presentatie gegeven samen met Britt Griswold, Frank Ippolito en Larry Lavendel over de "must-haves" voor een digitaal atelier. En alles werd met enthousiasme ontvangen, mijn Cintiq tablet werd bijna uit mijn handen gerukt! Verder veel nerdy stuff, waar volgens mij de helft...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 7847 Reacties 0 NowHow is offline
Oud

Komkommertijd?

22 juli 2008 geplaatst om 15:08 door erix

Elders op Lancelots wordt gemeld dat de zomer ruimte geeft voor bezinning. Maar komkommertijd wijst niet op het uitblijven van werk, maar het doen van wat minder hoogdravend werk (de serieuze pers heeft minder te melden, maar moet nog steeds dagelijks een krant maken!). Op mijn uitgeverij geeft deze periode vooral de gelegenheid om achterstanden weg te werken. En ook om meer tijd uit te kunnen trekken voor grotere projecten zoals een congres of een Groot Artikel. Wat mij betreft mag het het hele...
erix's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 26331 Reacties 1 erix is offline
Oud

GNSI conference and annual meeting

20 juli 2008 geplaatst om 14:00 door NowHow (Mieke tekent)

Als jullie dit lezen zit ik (weer) in een vliegtuig boven de Atlantische oceaan. Ongeveer dezelfde route als de vorige keer, alleen vlieg ik na Philedelphia niet naar Albany, maar naar Ithaca.

Dit keer ga ik naar de jaarlijkse bijeenkomst van een vereniging waar ik al een aantal jaren lid van ben: The Guild of Natural Science Illustrators, ofwel de GNSI. Een hele week lang vermaken we ons met workshops, uitstapjes...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen
Bekeken 22053 Reacties 3 NowHow is offline
Oud

Voorbereiding cursus ZBrush

29 juni 2008 geplaatst om 18:20 door NowHow (Mieke tekent)


Mijn weblog entries gaan regelmatig over ZBrush. Hoewel het niet het gereedschap is dat ik het meeste gebruik, is het voor mij wel een van de meest dankbare gereedschappen. Het is namelijk een gereedschap waarmee je, in de computer, werkt alsof je met een stuk klei bezig bent. Je kunt er werkelijk van alles mee maken zonder dat het al te veel tijd kost en je kunt tot op zeer klein detail realistisch blijven, in...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 27206 Reacties 0 NowHow is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon