Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > evertdoorn
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Conversatie tussen evertdoorn en estrelle
Profielboodschappen 1 t/m 1 van 1
  1. estrelle
    23 augustus 2008 22:52
    estrelle
    Hallo Evert,

    Ik zag dat je bezig bet op te starten als freelancer.... join the club! Ik ben op 1-8-2008 gestart als freenlancer. Ik had een hele goede baan als leidinggevend secretaresse over 5 secretaresses. 17 juni is mijn vader overleden en dan besef je dat alles maar betrekkelijk is. Niets is zeker en financien zijn dan maar bijzaak. Toen ik eind juni weer ging werken na een korte onderbreking heb ik meteen mijn vaste (en zeker goedbetaalde) baan opgezegd. Ik had nog nooit gefreelanced en ik had ook geen uitzicht op iets. Per 1-8 was ik officieel freelance secretaresse.... zonder opdracht en zonder zicht op een opdracht. 4 augustus had ik een gesprek... op 5 augustus werkte ik op een opdracht die niet super winstgevend is... maar wel vergelijkbaar met mijn laatste salaris.. het kan dus gek lopen in freelance land. Afgelopen week heeft de 2e opdrachtgever zich gemeld. Dat zou een mooie aanvulling zijn. Wie weet.... Ik maak me niet al te druk meer. Al moet ik wel bekennen dat ik voor aanvang (periode juli t/m 4 aug) af en toe twijfels kreeg....

    Ga ervoor en doe wat je wilt en waar je goed in bent. Gebruik de diverse sites en zoek opdrachten. Freelance.nl is ook een goede... ik heb mijn opdracht daar gevonden.

    Heel veel succes en geloof vooral in jezelf!

    By the way wat zijn je tarieven voor wat zakelijke foto's...
    Privefoto's wil je wat minder gaan doen... maar wat vraag je daarvoor?

    Nou ja, nogmaals veel succes!
    Bianca
    Estrelle Secretariele Ondersteuning

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon