Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > jacqelien

Mededelingen

Conversatie tussen jacqelien en Bo Blanckenburg Writer
Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. Bo Blanckenburg Writer
    27 juli 2009 23:18
    Bo Blanckenburg Writer
    hai jaquelien,
    jeetje, ik zie nu pas dat je me een profielboodschap had gestuurd. Excuus voor het late antwoord maar nu dan toch!
    Wat voor insteek zou je willen gebruiken? verjaardagen door de eeuwen heen lijkt me een leuke. Ik zou dan contact zoeken met deskundigen op dit gebied, of als die er neit zijn met wetenschappers die onderzoek doen naar een bepaalde periode.
    Een andere (soortgelijke) insteek is cultureelbreed kijken: wat doen jarigen in nl, azie, zuid amerika? Doen ze daar wel aan verjaardagen, of aan naamdagen?

    Moet er wel even bijzeggen dat het mijn vakgebied he-le-maal niet is: ik ben thuis in biotech enzo, kijk maar op mij site. in ieder geval beta wetenschap, en dat is dit net denk ik.
    Hooguit veroudering, maar dat is denk ik te ver van je idee vandaan.
    ok, stuur me even een prive boodschap met een reactie of als je me iets wilt vragen ofzo, want daar krijg ik een mailtje van en dan kan ik wat tijdiger reageren.

    groetjes en succes,
    Bo
  2. jacqelien
    14 juli 2009 15:37
    jacqelien
    Hallo Bo,
    Zoals je misschien inmiddels weet ben ik copywriter, nu wil ik juist graag eens een artikel schrijven, maar ik weet niet goed hoe ik zoiets aan moet pakken. Ik wil graag een onderzoek doen naar jarig zijn en verjaardag vieren. Weet jij een goede wetenschappelijke ingang voor zo'n tekst?

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon