Los bericht bekijken
  #13  
Oud 30 mei 2008, 12:12
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Incasso & trage klant

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy Korpel Bekijk bericht
Ik zou de neiging hebben om mijn klant op te bellen en vriendelijk verzoeken om morgen geld in huis te hebben, want ik kom het persoonlijk halen. Desnoods neem ik een schilderij mee haha. Hebben jullie dat nou ook?!
Nou, precies wat je zegt. Het is gewoon een verkapte vorm van diefstal, net zoals ik al een keer las op dit forum een betaler die standaard na de 1e herinnering betaalt. Ik bedoel.. we zijn toch geen bank?

We leveren een dienst/produkt, dan hoort er gewoon voor betaalt te worden. Wat ik al een keer zei... in de supermarkt betaal je toch ook niet na de 1e of 2e herinnering? :-).

Als Freelancer zijnde wil je niet 'lullig' overkomen door gelijk met officiele documenten te strooien, maar je wordt wel gelijk serieuzer genomen... alleen tegen welke prijs?

Misschien dat het mijn opvoeding is, maar dingen die geleverd worden moeten gewoon betaalt worden, als er vertraging is met een geldige reden kan ik daar best overheen kijken... maar anders kan ik zelf soms ook nog wel eens even zo'n ged88 hebben (Overigens herinner ik me zojuist dat ik nog een factuur van Neckermann heb liggen die betaalt moet worden)
Met citaat reageren