Los bericht bekijken
  #5  
Oud 9 januari 2009, 13:37
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Workshop: Haal het Beste Uit 2009!

Ik denk dat je met dit type cursussen/workshops niet alleen moet kijken naar de prijs, maar ook aan wat je er aan hebt. Ik heb het stukje op de website ook doorgelezen en als ik me dan voorstel wat ik er mee op zou schieten, dan weet ik dat ik de kosten er ook weer uit zou kunnen halen. Natuurlijk hoeft dit niet voor iedereen te gelden, maar ik vind het wel een belangrijke nuance.

Reken daarnaast eens terug: als Lancelotter krijg je dus €100,- korting, wat de prijs op €395,- zet voor een eendaagse workshop. Haal hier de kosten voor de lunch, het werkboek en het leerboek en natuurlijk eventueel de huur van de locatie uit en deel wat je over houdt door 6 (ik ga even van een half uur lunch uit). Zit je dan op een extreem uurtarief? Ook dat valt denk ik wel mee.

Wel denk ik dat dit precies iets is waar je je wel helemaal voor in moet zetten, anders schiet het niet op. Het is volgens mij geen workshop die je even kunt volgen en waardoor je vervolgens 'iets kan'. Het lijkt me meer dat je een kader vaststelt en de tools krijgt om zelf aan de slag te gaan (Correct me if I'm wrong!). Als je dat eerst niet wilt/kunt doen, dan kun je er beter niet aan beginnen, maar dan zou zelfs een goedkope(re) cursus of workshop weggegooid geld zijn.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren