Los bericht bekijken
  #16  
Oud 19 maart 2009, 10:21
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Ik heb een netwerkprofiel bij Naymz waar ik niets van weet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyonesse Bekijk bericht
Aaaargh, ik heb nu net zoiets aan de hand: een account bij Reunion.com. Oh nee, het heet nu MyLife.com. Of zo.

Zelfs na scrollen geen "verwijder"-knop gevonden, dus de helpfiles maar ingedoken. Volgens de aanwijzingen aldaar moest ik op een knop klikken die ... helemaal niet aanwezig was! Er staan zelfs foto's van mij in (die ze zeggen opgehaald te hebben van openbare profielen) die ik niet eens kan verwijderen. M'n privé-emailadres, dat ik volgens mij overal heb afgeschermd, staat ook pontificaal op mijn volledig openbare profiel. Ze trappen ook niet in mijn gewijzigde nep-adres: daar hebben ze een mail heen gestuurd die ik moet bevestigen alvorens de wijziging doorgevoerd wordt.

Nogmaals: aaaargh!!!
Ik dacht, ik ga even kijken of ik te vinden ben en zie dat er op mijn naam wel 1 resultaat is. Om te kijken om wat voor resultaat het gaat, moet je je inschrijven... Ik geloof dat ik mijn nieuwsgierigheid maar even bedwing en er van uit ga dat die ene hit een lokkertje is om vervolgens achter de rest van je gegevens te komen...
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren