Los bericht bekijken
  #5  
Oud 28 juli 2009, 00:24
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Ben-op-vakantie-e-mails zijn gevaarlijk

René, dankjewel voor het attenderen hierop. De mails aan bestaande klanten had ik nog net bedacht, maar voor de 'losse', maar niet oninteressante mail had ik nog geen oplossing.

Gelukkig heb ik zeer recentelijk een persoonlijke e-mailscreener gevonden, die me een SMS stuurt als er ècht iets belangrijks binnenkomt. Als extra service mikt 'ie de spam alvast voor me weg.

Daarnaast natuurlijk een huisoppasser en tweede-auto-gebruiker (ook zo'n verraaier als die wekenlang op precies dezelfde plek blijft staan!), aangevuld met buren die in de gaten houden of er niet per ongeluk toch een keertje teveel post in de brievenbus blijft zitten en/of er met opzet 'verkeerde' mensen in de buurt van het huis rondhangen.

Vorig jaar had ik zulke zorgen nog helemaal niet!! Toen kon ik nog gewoon op m'n voicemail zetten dat ik van/tot alleen maar per SMS bereikbaar was. Gelukkig zijn de tarieven voor gebeld worden in het buitenland een stuk lager geworden.

Nu ik erbij nadenk: vorig jaar had ik zulke zorgen niet, omdat ik er gewoon niet bij stil stond. Aaaargh, ignorance is bliss!!

Groeten, Renée
Met citaat reageren