Discussie: Even voorstellen (pitch) Fantasma Media
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 6 november 2009, 11:14
Fantasma Media Fantasma Media is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Berichten: 25
Standaard Re: Fantasma Media

Beste René,

Ik snap wat je bedoelt, maar zou het graag even willen toelichten waarom ik het erop zet.

Allereerst vind ik het fijn dat men weet wie ik ben en wat ik doe. Daarnaast zijn er een aantal mensen die hier hetzelfde over denken (zijn te categoriseren aan de hand van de Myers Brigs Personality Inventory (MBPI)). Dit soort mensen (waar ik dan waarschijnlijk ook onder val) vinden het fijn om eerst veel informatie te hebben, voordat men iets beslist. Andere mensen (een andere categorie van de MBPI) skippen dit soort teksten en beslissen snel en op gevoel (zonder verdere info te lezen).

Een ander punt vind ik eigenlijk belangrijker: op mijn website maak ik vrij duidelijk dat ik vanuit de gebruiker ontwerp en veel bezig ben met usability. Mijn studie gebruik ik daar direct of indirect bij en is dus (voor mij) vrij essentieel. Ik kan mij dus wel gaan presenteren zonder informatie over wat ik doe, maar dan verliezen mijn uitspraken kracht (naar mijn mening). Hoe geloofwaardig ben ik dan, als ik dingen roep, maar men niet weet of ik hier kennis van bezit?

Wat betreft de opmerking over hobby: volgens mij is het niet echt mogelijk om creativiteit aan te leren. Aangezien ik er niet voor heb geleerd, denk ik dat mijn ervaring een goede vervanger hiervoor is. Oftewel: ik moet het even anders verwoorden op mijn website

Als ik afgestudeerd ben is het trouwens de bedoeling gewoon fulltime bezig te zijn, vandaar dat ik nu ook veel tijd investeer om mijzelf 'op de kaart' te zetten. Dat kan later alleen maar van pas komen

Bedankt voor voor die typo, had eerst de complete datum neergezet, maar dat is niet echt relevant

Groeten Quinten
__________________
Fantasma Media
Grafisch ontwerp, webdesign & usability advies

website
blog
twitter
Met citaat reageren