Los bericht bekijken
  #8  
Oud 21 januari 2010, 18:37
Simone Simone is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2007
Berichten: 28
Standaard Re: Help... straks besta ik 5 jaar!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie tips.

@ adminjohn Ja,eind van dit jaar moet ik toelatingsexamen doen en mag ik misschien naar groep 2... Korting; Ja, hier zat ik ook al aan te denken inderdaad wel erg standaard en dit doen we ook best nog wel eens tussen door. Ik wilde daarom iets orgineels verzinnen.
@ Danny, dit is best een leuk idee. Dan krijg je direct dat zo ook wat langer met je bezig zijn. Zeker iets om mee aan de slag te gaan.
@ Cindy; aan het schrijven ben ik al bijna een jaar (ja, ik was er vroeg bij met vooruit denken) maar hier komen erg leuke ideeën uit maar de meeste zijn ook niet haalbaar want we moeten natuurlijk ook de kosten in de gaten houden. De cursus heb ik nog niet gedaan maar ga ik morgen zeker doen. Kom ik op terug.
@ evert; helemaal gelijk dat mijn klanten voor ruim 80% via andere klanten komen dus vandaar ook dat ik ze echt wil bedanken! Een evenement lijkt me helemaal super. Maar hoe pak je zo iets aan en houd je het betaal baar? Heeft hier iemand ervaring mee?

Hoor het graag.

Groetjes,
Simone
__________________
Dit jaar bestaan we 5 jaar dus tijd voor een jubileumfeest kijk op www.bruysend.nl.
Met citaat reageren