Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 mei 2010, 07:59
carsten888's schermafbeelding
carsten888 carsten888 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2006
Berichten: 35
Standaard Re: Hoe doe ik een schadeclaim? Mijn webshop was week offline door fouten hosting.

Ja, dat ziet er inderdaad niet goed uit. Vroeger garandeerde ze nog 99% uptime.

Dit is uit de voorwaarden van de oude host:

Citaat:
********** BV zal zich jegens de cliënt inspannen om de beschikbaarheid en bruikbaarheid van de diensten zo groot mogelijk te laten zijn. ********** BV zal eventuele storingen zo snel mogelijk (laten) verhelpen. ********** BV kan geen onbelemmerde toegang tot het internet garanderen, noch dat te allen tijde gebruik gemaakt kan worden van de overige ********** BV diensten. ********** BV is in het geheel niet aansprakelijk voor vermissing, verwisseling, of beschadiging van gegevens door het gebruik van de diensten, daaronder begrepen via het netwerk van ********** BV verzonden (e-mail) berichten en back-up bestanden. De cliënt zal geen toegang tot de diensten kunnen verkrijgen op tijdstippen dat onderhoud- en/of reparatiewerkzaamheden aan de diensten moeten worden verricht. ********** BV zal zich inspannen deze werkzaamheden te laten plaatsvinden op tijden dat de cliënt daarvan de minste hinder ondervindt. ********** BV is met het oog op het behoud en/of verbetering van de kwaliteit en veiligheid van de diensten, gerechtigd in haar apparatuur, programmatuur alsmede in haar wijze van dienstverlening, wijzigingen aan te brengen, waaronder bijvoorbeeld voorschriften over toegangstijden, identificatie procedures, type programmatuur en omvang en inhoud van de informatie.
De schade die ik had is dat ik inkomsten uit verkoop gemist heb en een week keihard voor niks heb gewerkt. Beide zijn het gevolg van het niet online zijn en het terugzetten van de verkeerde databases.
__________________
Joomla CMS plugins
Met citaat reageren