Los bericht bekijken
  #8  
Oud 5 augustus 2011, 12:29
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcelot Bekijk bericht
Mijn oplossing voor dit terugkerende ritueel is dat als ik verplicht een wachtwoord moet veranderen, dat ik dan direct daarna handmatig het oude wachtwoord weer terug zet.
Oh, dat zou het systeem horen te blokkeren, zou ik denken. Enfin, ik heb ook een soort systeem voor nieuwe wachtwoorden, dat gaat op zich wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GerB Bekijk bericht
Ik zit zelf bij de Rabobank en ben er best tevreden over. Grote gemak: je kunt gewoon bij ze binnenlopen voor dit soort zaken.
Ik ben ook maar even binnengelopen bij het ING-kantoor hier in de buurt en het eerste probleem is opgelost. Ik kon daar ter plekke een spoedoverboeking doen voor een factuur die geen 10 (nou ja, nog 7 ofzo) werkdagen meer kon wachten. Een ouderwetse baliehandeling met paspoort, zakelijke pas en handtekening (kosten € 9,75), maar dat ging verder prima. Zo'n spoedbetaling is eigenlijk bedoeld voor deurwaarderssituaties e.d. maar is in mijn situatie weliswaar een dure maar acceptabele oplossing voor het betaaldeel van het probleem. De ING-medewerker had zelfs belangstelling voor mijn bedrijf en kende mijn website Carrièretijger
__________________
René
Met citaat reageren