Los bericht bekijken
  #3  
Oud 22 november 2011, 01:17
Markie Markie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 160
Standaard

Hoi Marjan,

Bedankt voor je reactie.

Jouw eerste antwoord is al een minpunt in elk geval, maar dat risico ligt dus wel bij de werkgever begrijp ik? Daar moet ik hem dan wel op attenderen dus.

Ten tweede: Ik zou als ik een parttime dienstverband had van 3 dagen per week geen var wuo meer willen.
Heb geen zin om minimaal 60 uur per week te gaan werken. Aan facturabele uren bedoel ik dan.

Dan punt 3:

Zou dit geen goede aanleiding zijn om de auto naar privé over te hevelen? Dit doe ik liever niet, want dan moet ik alsnog inkomstenbelasting betalen over vrijwel de gehele aanschafprijs van de auto volgens mij...
Dat betekent dat ik voor dit jaar een forse aanslag zou kunnen verwachten, en dat wil ik uiteraard niet.
Weer een negatief punt dus.

Ik draai goed als zelfstandige, maar dit bedrijf heb ik het goed naar mijn zin en ze hebben me al verscheidene malen gevraagd of ik erover wil denken om in vaste dienst te komen.

Aan 1 kant zou ik het wel willen, maar aan de andere kant wil ik mijn vrijheid niet kwijt.
Ik vond het echter moeilijk om gelijk nee te antwoorden op hun vraag, dus heb gezegd dat ik erover na zou denken en zou kijken wat mijn mogelijkheden zijn.

Als ik het echter allemaal zo lees zijn de nadelen te groot, en blijf ik lekker voor mezelf werken.
Met citaat reageren