Los bericht bekijken
  #4  
Oud 8 december 2011, 13:52
Miss-V-ICT Miss-V-ICT is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 december 2011
Berichten: 5
Standaard

Beste Roel en Ramon

Bedankt voor jullie reacties. Roel, je staat de spijker op zn kop. Ik wist natuurlijk van te voren dat dit weleens saai zou kunnen worden en ik heb t toch aangenomen. En inderdaad, ik vat het hele leven nogal vrijblijvend op en zeker mijn werk. Maar omdat de rest van de maatschappij (bijv. de belastingdienst) toch wat duidelijker regels heeft, leek het mij verstandig deze klus te nemen. Bovendien zijn ze hier heel goed met bepaalde IT aspecten die ik juist niet zo beheers, dus ik heb er veel geleerd.

Jullie benadrukken allebei het "gedoe" dat het op gaat leveren als ik voortijdig stop en ik zie daar net zo tegenop als de rit uitwerken. Ik heb net al aangegeven dat mijn huidige werkzaamheden nogal saai zijn en ik mag nu even iets anders gaan doen. Dit is kenmerkend voor dit werknemervriendelijke bedrijf en dat waardeer ik zeer.

Ik denk dat ik ook zonder meer een dag per week minder kan gaan werken, maar daar ben ik dan weer te gierig voor.

Kortom, ik ga de schouders eronder zetten, erover praten als het te saai worden en 1 dag per maand vrij nemen om mijn vakkennis bij te houden en volgende keer geen contract van 9 maanden in 1 keer tekenen.
Met citaat reageren