Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 december 2012, 10:07
smbaart smbaart is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 3
Stuur een bericht via Skype™ naar smbaart
Standaard Online strateeg, gefocust op het creëren van betekenisvolle merkbelevingen.

Hi!

Mijn naam is Sander Martijn Baar, ik ben vrij nieuw hier dus zal me even netjes voorstellen.
“Ik ben in 2010 begonnen als Freelancer met Sander Martijn Media omdat ik het zeer oneens was over de manier waarop het internet en Social Media in het bijzonder gebruikt.

Mijn focus ligt op online strategie & merkbeleving, ik laat bedrijven nadenken over hun online strategie en leer ze hoe ze zelf meer kunnen gaan betekenen in het leven van de afnemers van hun diensten & producten.
Ik denk dat datgene communiceren wat jou authentiek maakt, precies is wat we vergeten te doen in moderne communicatie.

Heel veel bedrijven investeren tegenwoordig een hoop geld in snelle (online) marketing oplossingen & websites en verwachten direct resultaat. Ze richten zich op het eigen bedrijf en gebruiken sociale media om te vertellen over zichzelf, wat ze daardoor vaak vergeten is hoe eenzijdiger ze communiceren des te verder ze van de klant komen te staan.

Ik wil dat mijn klanten dit zelf kunnen doen, de baas worden over hun eigen content om zo de markt en klanten nog beter te begrijpen.

Voor meer informatie over mijn diensten kun je een kijkje nemen op mijn website & portfolio: www.sandermartijn.nl
Met citaat reageren