Los bericht bekijken
  #5  
Oud 24 april 2013, 10:29
wpuntpeters wpuntpeters is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2013
Berichten: 4
Standaard

Hoi Hettty, bedankt voor de input.

Alhoewel ik snap dat het op het eerste gezicht lijkt op een loondienst verband, is het dit toch niet. Op andere vakgebieden heb ik inderdaad meerdere opdrachtgevers. Het klopt wel dat dit de eerste, en waarschijnlijk één van de weinige opdrachtgevers is ten aanzien van management ontwikkeling.
We zijn nog aan het onderhandelen. Het is nu een week geleden sinds dat ik een voorstel heb gedaan, welke goed ontvangen is, en vandaag gaan we praten over een verdere invulling daarvan.
Mocht het allemaal doorgaan dan kunnen er, in mijn ogen, 2 situaties ontstaan;
1) Ik ga een verbeterd concept opstarten en protocolleren.
2) Ik ga een verbeterd concept opstarten, protocolleren en implementeren.

Optie 1 zal op eerder op een projectprijs uitkomen, optie 2 op een project en uurprijs of enkel een uurprijs.

Van een eventuele project- en/of uurprijs heb ik onderhand wel een aardig beeld. Wat ik met name nog lastig vind is om duidelijke resultaten te bepalen. Hoewel het de bedoeling is dat het opstarten, protocolleren en implementeren van de coördinatie van de vechtsport afdeling meer overzicht, minder werkdruk (met name mentaal) en, op de lange termijn, meer nieuwe leden gaat opleveren, zijn dit moeilijk te meten doelen.
Omdat ik maar invloed ga hebben op slechts een deel van de hele sportschool (namelijk de vechtsport afdeling) wil ik mezelf ook niet vastleggen aan een target van een bepaald aantal nieuwe leden. In mijn ogen is een target als deze te onderhevig aan externe factoren (buiten de vechtsport afdeling), waar ik dus geen invloed op heb.

Hoewel ik wel een aantal methodes kan bedenken om de eerder genoemde doelen te meten, snap ik natuurlijk ook dat de sportschoolhouder het liefste harde cijfers heeft. Kan iemand mij verder helpen met ideeën hierover zodat beide partijen tevreden kunnen zijn?
Met citaat reageren