Los bericht bekijken
  #8  
Oud 12 juli 2013, 19:35
Julia.v.E. Julia.v.E. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juli 2013
Berichten: 1
Standaard Ik krijg geen factuur van Marktplaats.

Ik heb in februari een advertentie geplaatst bij Marktplaats. Helaas geen factuur. Daarna nog een keer automatisch verlengd, nog steeds geen factuur. Elke maand mail ze en krijg ik vaak het zelfde antwoord. Nu lees ik op het internet, dat meer mensen er last van hebben. Geen factuur, zelfde soort mails. Waar is Marktplaats mee bezig. Wel geld verdienen, maar geen factuur sturen.

Hartelijk dank voor uw bericht terug.

De gegevens komen allemaal op de factuur te staan. U ontvangt halverwege volgende maand een factuur van uw betalingen aan Marktplaats vanaf de periode februari 2013.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vandaag ik mail nog, om te vragen, dat ze zorgen dat ik de factuur krijg en nu kreeg ik een mail, dat ik weer een maand moet wachten. En ik kan de BTW niet terug vragen, want ik heb geen factuur.

Ik heb ook een keer een factuur gekregen, met logo marktplaats, maar geen factuurnummer etc. En dat moet wel van de belastingdienst, dat hebben zij mijzelf zelf verteld en ook mijn boekhouder. Ik lees op het internet, dat meer mensen problemen hebben, om een factuur van Marktplaats te krijgen. Een factuur moet van de belastingdienst officieel door de klant ontvangen zijn, 1 maand naar betaling. En tja, Marktplaats blijft elke maand in gebreken. Eigenlijk zouden ze het geld moeten terugstorten, als ze geen simpele en kloppende factuur kunnen sturen.

Marktplaats heeft 1 iemand in dienst genomen, om te zorgen, dat ze de hele dag, dezelfde antwoorden op mails van facturen, moet sturen, naar de klanten van marktplaats. Ik zet een advertentie in Nederland, op een Nederlandse website en ik hoor gewoon een factuur te krijgen volgende de Nederlandse wet.
Met citaat reageren