Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 april 2007, 07:23
Interfico Interfico is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 16
Standaard 16-jarige freelancer

Goedemorgen.

Ik als 16-jarige ICT-hobbyist ben na 3 jaar vrij goed geworden met computers op het gebied van grafisch design en het bouwen van websites.
Via via kwam ik terecht bij een vrouw die net haar verdiensten als Alternatieve Genezer uitoefende. Ze vroeg of ik een logo wilde ontwerpen voor haar praktijk. Het resultaat is hier te bewonderen: Healthcare New Generation (website niet door mij ontworpen).
Ik heb erg veel leuke reacties gehad op mijn werk. Het was telkens weer leuk om die verbaasde gezichten te zien als ze zagen dat het ontwerp door een 5e-jaars VWO-leerling gemaakt was.

Ik heb ondertussen veel geleerd op het gebied van webdesign en heb ook een aantal websites met succes ontworpen en gebouwd. Ik ben, samen met een klasgenoot, een leermethode aan het schrijven over webdesign voor mijn school het Raayland College.
Ik werk volgens de nieuwe webstandaarden en ben dus niet zomaar een "zondagse website-bouwer", met respect voor de hobbyisten.


Back to business. Ik zou graag 'officieel' als freelancer willen beginnen. Ik ben nog geen 18 en ben dus volgens de wet minderjarig. Hoe zit dat precies? Kan ik nog steeds als freelancer beginnen en hoeveel zal het mij gaan kosten om te starten?

B.v.d

Bram
Met citaat reageren