Discussie: Feedback gevraagd
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 15 mei 2007, 22:10
Sandra Schoppers Sandra Schoppers is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 22
Standaard Re: Feedback gevraagd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
Of leren waarnemen, dat kan natuurlijk ook, sluit niets uit
Overigens krijg je bij succesvolle afronding van je studie wel een titel.
Daar ben ik natuurlijk niet vies van, zo'n titel En met zo'n titel profileer je jezelf natuurlijk makkelijker als opiniemaker.


Citaat:
Natuurlijk heb ik ook een mening over allerlei maatschappelijke zaken en krijg ik spontane toetsenbordneigingen als ik de opiniepagina's lees. Maar mijn opinies direct tot broodwinning omvormen, mmh, dat raad ik mijzelf af.
Toch ben ik dan benieuwd wat voor een artikel je 'toetsenbordneigingen' zouden opleveren! Als titeldrager wordt je gemakkelijker geaccepteerd als opniemaker. Maar eigenlijk is dat vreemd. Natuurlijk is een wetenschappelijke kijk op zaken belangrijk als je gedurfde stellingen poneert, maar waarom zou ik of mijn buurvrouw of wie dan ook dat niet kunnen? Het is nogal old school dat opinies van een denkbeeldige kansel afgepredikt moeten worden door een elite van 'knappe koppen'. Een erfenis van onze verzuiling? Wat mij betreft mag opinievorming gewoon terug naar 'het volk'. Citizens' journalism so to speak. Maar goed, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Met citaat reageren