Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 juni 2007, 11:30
Mirella's schermafbeelding
Mirella Mirella is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 april 2007
Berichten: 6
Standaard website -feedback welkom!

Hallo allemaal,

Ik heb al een paar keer gebruik gemaakt van deze website, maar zal me nu eens voorstellen. Ik ben Mirella en ben 1 mei voor mezelf begonnen. Nutri-Sana voedingsadviesbureau is een feit!
Ik richt me op bedrijven met voedingsprogramma's voor werknemers. Een programma kan bestaan uit het organiseren van gezondheidsdag op de werkvloer (met voedingstest, bloeddrukmeting, cholesterolbepaling, etc.), evalueren van het aanbod in de bedrijfskantine tot en met individuele dietistenconsulten voor werknemers.

Uitgangspunt is hierbij dat gezonde voeding bijdraagt tot fittere en gezondere medewerkers. Dat is prettig voor de medewerkers zelf, maar ook voor de werkgever (zo wordt 10% van ziekteverzuim indirect veroorzaakt door overgewicht!).

Tot nu toe heb ik me beziggehouden met het inhoudelijke programma, maar na de vakantie ga ik actief werven. De website is klaar. Met al die tekstschrijvers op dit forum leek het me geen slecht idee om hier eens om feedback te vragen . Opmerkingen, vragen, etc. zijn dus van harte welkom!

Bedankt en groeten,
Mirella
www.nutri-sana.nl
Met citaat reageren