Los bericht bekijken
  #11  
Oud 8 mei 2006, 09:10
martijn aslander martijn aslander is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2006
Berichten: 10
Stuur een bericht via Skype™ naar martijn aslander
Standaard Re: Gewaagde gewetensvraag voor adviseurs

A good one!

Als mensen mij vragen wat ik kost, dan roep ik meestal, dat ik 1500 euro "kost" per dag , maar soms ook wel 1500 euro krijg voor een lezing van een uur. Doorgaans zie ik ze dan snel doorschakelen en help ik ze bedenken wat ze nog meer zouden kunnen terugdoen in plaats van (schaars) geld terugstorten. Bij de grotere organisaties zoals overheden en bedrijven zijn dit soort bedragen weer minder een probleem, en storten ze het met plezier.

Het heeft mij zeker 10 jaar gekost om dit op te bouwen, en leven van donaties is hard work! Freedom has it's price. Zomaar ergens een beetje goed in zijn, en de rest aan het toeval of de goedwillendheid van de mens overlaten is geen slimme route. Ik probeer me dagelijks verder te bekwamen in mijn talenten, en probeer (zonder perfectionist te zijn) echt elke keer nog een tandwieltje hoger te gaan op mijn expertise en ervaring.

Maximaal van waarde? Dat ligt aan de "ander" die op enig moment ervaart wat jij voor hem of haar betekend hebt. En als de "ander" niet weet wat hij of zij terug kan doen, dan ben je iets vergeten
Met citaat reageren