Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 januari 2007, 21:45
pvisser's schermafbeelding
pvisser pvisser is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 7
Standaard Ik wil me even voorstellen als nieuweling hier!

Hallo allemaal. Als nieuweling op deze site wil ik me graag even voorstellen. Ik ben Patricia Visser en sinds eind augustus 2006 voor mezelf begonnen vanuit huis. Ik run een eigen administratiekantoor in Bunschoten/Spakenburg en doe eigenlijk alles met betrekking tot de boekhouding en belastingen. Ik verwerk de boekhouding, doe BTW aangiften, aangiften loonheffingen, aangiften inkomstenbelasting, aangiften vennootschapsbelasting, maak jaarrekeningen en doe de loonadministratie. Een totaal pakket dus.
Ik vind het heerlijk om zo mijn eigen tijd in te kunnen delen en vanuit huis alle cijfers op de juiste plek te plaatsen en te kijken hoe mijn clienten belastingtechnisch er het optimale uit kunnen halen. Ik heb sinds november een eigen website. Het is niet echt professioneel maar alles wat je moet weten staat erop, inclusief de prijzen die ik hanteer. Ik merkte toen ik op internet aan het rondkijken was bij andere administratiekantoren dat bijna niemand zijn prijzen op de website heeft staan terwijl mensen nou juist daar in geinteresseerd zijn, lijkt mij! Ook bied ik sinds kort een totaalpakket aan zodat de client vooraf precies weet wat hij voor een heel jaar aan zijn boekhouding kwijt is en kan dit in termijnen betalen. Hier bleek namelijk veel vraag na. Mensen willen graag weten waar ze aan toe zijn en helemaal starters ( logisch natuurlijk ).
Wellicht dat jullie eens op mijn website willen kijken en je mening erover geven?

Groeten,

Administratiekantoor P. Visser
Patricia Visser
__________________
www.administratiekantoorpvisser.nl voor een goede en vakkundige boekhouding tegen scherpe prijzen!
Met citaat reageren