Los bericht bekijken
  #5  
Oud 30 augustus 2009, 23:45
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Uitwonend, maar ouderlijk adres gebruiken als Hoofdvestiging?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remy Bekijk bericht
Zeker; in de afgelopen 2 jaar 3x verhuisd waarvan 2x ook als bedrijf. Wel lastig is dat naast de kvk je ook er voor moet zorgen dat alle andere zakelijke instanties steeds op de hoogte zijn van je nieuwe adres, en dat is meestal wel een ramp. Dus op zich niet zo'n gek idee om het adres van je ouders te gebruiken.. Maar of het kan/mag, geen idee.
Ja kijk, dat is het ook. Ik heb niet veel zin om steeds mijn adres te moeten veranderen, irritant voor mijn klanten ivm de visitekaartjes e.d. Daarom lijkt het mij handig om het op mijn ouderlijk adres te zetten.

In het inschrijvingsformulier staat dat je een uittreksel uit het kadaster of een huurovereenkomst moet hebben. Dat laatste is niet van toepassing, maar ze zouden dus wel om dat uittreksel uit het kadaster kunnen vragen. (geen flauw idee wat het inhoudt)

Maandag ga ik ff langs de KvK, en even vragen hoe dat allemaal zit!

edit:
Na wat zoeken met Google kwam ik een soortgelijk verhaal tegen, over een vrouw die op het adres van haar vriend (waar ze niet woont) haar bedrijf wilt vestigen:
Citaat:
Gisteren heb ik me bij de KvK ingeschreven. Dat ging eigenlijk heel gemakkelijk. enige wat we moesten doen (mijn vriend dan) was toestemming geven (document ondertekenen) dat mijn bedrijf in zijn woning mocht worden gevestigd.
Dus als dat zo is, moet ik mijn moeder even meesleuren
Met citaat reageren