Los bericht bekijken
  #6  
Oud 25 augustus 2009, 21:38
LampjeNL LampjeNL is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2009
Berichten: 4
Standaard Re: 1 onderneming, meerdere handelsnamen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illutic Bekijk bericht
Ja, dat weet ik. Vandaar ook de knipoog..


Ik heb ook alleen maar gezegd hoe ik het heb opgelost, ik dacht dat je vroeg om meningen/wat de lezer ermee zou doen en daar heb ik antwoord op gegeven.. Maar goed, het zal wel.

Ik betaal overigens een vast bedrag per maand en niet meer voor de extra bankrekeningen. Mij kost het ook niet zo geweldig veel extra administratie aangezien ik dat allemaal heb uitbesteed.
Ik begrijp je ook wel met die knipoog, haha. Ik vraag ook wel om meningen, maar ook tips hoe ik het zou moeten/kunnen doen. Bij bizner wil ik in eerste instantie niet, omdat daar geen iDeal mogelijkheid bij is (in ieder geval; nog niet). Dat vind ik toch wel jammer. Morgen zal ik even langst de bank gaan, om te vragen hoe ik het kan doen. Want volgens mij betaal ik daar per rekening.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OS4U Bekijk bericht
Ik bied zelf ook twee verschillende diensten aan; office management als core-business en daarnaast verschillende pr gerichte diensten (zakelijke fotografie/promotiefilms enz).

Ik heb gekozen voor 1 handelsnaam waaronder ik beide diensten aanbied. 1 naam, 1 rekening, 1 boekhouding en 1 contactpersoon. Voordeel is dat bedrijven die bij me komen voor het één ook lezen/horen dat ik meer te bieden heb en er (vaak) een vervolgopdracht van die andere dienst uitrolt. Mooi meegenomen dus.

Succes met beslissen.

Groetjes Anke van Berlo
www.os4u.nl
Allereerst bedankt voor je reactie.

Klopt, dat zou erg mooi zijn. Maar ik maak nu van mijn hobby, mijn werk zegmaar. Ik kan wel mijn naam veranderen, maar ik sta erg bekend met mijn naam. Dus dat gaat ten koste van mijn klanten. En die naam kan ik niet voor mijn ICT-services gebruiken.

Overigens kan je ook 1 boekhouding hebben met meerdere handelsnamen natuurlijk.
Met citaat reageren