Los bericht bekijken
  #5  
Oud 6 december 2006, 22:49
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: Luisteren naar je onderbuikgevoel

Hallo Janny,

zaken doen zonder naar je onderbuikgevoel te luisteren is funest. Het is belangrijk dat je (onderbuik)gevoel en je verstand in balans zijn. Ik heb in de afgelopen jaren veel werk gestoken om goed te leren luisteren naar mijn gevoel en het werpt zijn vruchten af.
Wat mij erg veel heeft geholpen om mijn in mijn gevoel te zijn en in contact zijn met een ander en hierin duidelijke grenzen bij mezelf te voelen is door Biodanza te doen. Hierdoor kan ik gemakkelijker op een respectvolle manier uit contact gaan als het voor mij niet goed voelt. En het is een geweldige manier van je uitleven, genieten van het leven, bijzondere contacten leggen, etc.
Dit kan je natuurlijk ook toepassen in het bedrijfsleven.
Ik ben in samenwerking met 2 andere mensen een training begonnen, maar door naar mijn gevoel te luisteren ben ik er achter gekomen dat dit toch niet iets is wat ik wil. Ook al zegt mijn verstand, ga nou door, als je iets begint, moet je het ook afmaken, etc. etc. Nu weet ik op tijd te stoppen en weet ik dat als ik wel doorga (ook wel door ervaring) dat ik leeg ga lopen.

Succes!

Groeten,

Lucy Schaaphok
Life Creations, voor persoonlijke groei en bewustwording
www.life-creations.nl
Met citaat reageren