Discussie: SpamAssassin
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 mei 2009, 21:58
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard SpamAssassin

SpamAssassin, iemand die daarmee werkt?
Ik vraag dit hierom: omdat ik (automatisch) een 'info@' kreeg van mijn provider en ik in de veronderstelling verkeerde dat ik dit hoofdaccount niet kon wijzigen, heb ik het in gebruik genomen. Stom stom stom want ik kan het wel wijzigen, zo blijkt nu, maar het is al te laat. Het heeft een halfjaar geduurd maar de spamstroom is goed op gang gekomen.

Ik heb de spamfilter, SpamAssassin, ingeschakeld, bekijk mijn mail alleen nog via webmail, en omdat de (overduidelijke) spam er niet werd uitgefilterd ben ik hem (op aanraden van mijn provider) gaan trainen. Dit doe ik nu al twee weken, maar nog steeds wordt spam niet als zodanig herkend. Ik word er inmiddels wanhopig van want het kost tijd en energie en vooral ergernis. Ik heb inmiddels een score van 3 ingesteld (7 is de standaardscore) maar er gebeurt nog niets.

Nou ja, om met de eerste vraag te eindigen: wie gebruikt deze spamfilter en herkent mijn probleem misschien? Ik wil het nog een kans geven voordat ik van mailadres wissel (met alle complicaties van dien).
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren