Los bericht bekijken
  #12  
Oud 14 december 2007, 19:10
Gina Gina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Berichten: 3
Standaard Re: Keuzes v.w.b. freelance?

Hartstikke bedankt voor alle reacties!!!

Freelancen is echt wel iets wat ik graag wel, maar ik wil mijn werk nu wel graag benutten om ervaring op te doen. Ik ben niet het typ dat zomaar onvoorbereid een keuze maakt, maar ik durf wel mijn hart/gevoel te volgen!
(Het antwoord op vraag 10 van Arend )

De reden waarom ik niet nu direct al de keuze maak om te gaan freelancen, is dan ook om het feit dat ik graag eerst ervaring op wil doen. En ik wil graag nog de tijd om een opleiding/cursus te volgen!
Inderdaad, dat is een vorm van controle die ik niet makkelijk loslaat. Maar... er is toch niets mis met het treffen van voorbereidingen?

En Yvonne, een combinatie van een baan (secretarieel, in loondienst) in combinatie met freelancewerk is ook iets waar ik over nadenk. Dit lijkt mij inderdaad prima te combineren met elkaar!

Maar, dit is wel echt een idee wat heel erg in mijn hoofd zit. Ook ben ik ervan overtuigd dat ik hier echt gelukkig van wordt. Maar ik maak graag een verstandige keuze met de nodige dosis kennis, vandaar dat ik graag ervaringen/tips van andere ervaren mensen hoor!

Ik ben dan ook echt blij met alle reacties!!!

Gr. Claudia
Met citaat reageren