Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 november 2012, 22:27
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Question Adwords 'Flexibel bereik': wie snapt er nog iets van?

Ik heb een campagne lopen in Adwords en kreeg een "Verplichte serviceaankondiging: komende wijziging van de instellingen van uw AdWords-campagne".

Citaat:
We hebben onlangs een nieuwe optie voor campagnes in het Google Display Netwerk geïntroduceerd, 'Flexibel bereik' genaamd. Met deze optie kunt u uw targeting-instellingen kiezen op advertentiegroepniveau in plaats van op
campagneniveau.
Dat klinkt nog overzichtelijk, maar na
Citaat:
We hebben vastgesteld dat uw account ****** gebruikmaakt van meerdere targetingmethoden. We raden u aan om ter voorbereiding op deze wijziging campagnes met een instelling voor een breed bereik na te kijken, om u ervan te verzekeren dat u de beoogde doelgroep bereikt. (Als u niet weet of een campagne is ingesteld op breed bereik, kijkt u in het gedeelte 'Netwerken' van het tabblad 'Instellingen' in AdWords.) Meer in het bijzonder raden wij aan om campagnes na te kijken die een van de volgende targetingmethoden in één enkele advertentiegroep hebben:
begreep ik er al minder van. En na
Citaat:
Als u de targeting wilt bewerken, kunt u de gewenste wijzigingen nu aanbrengen. Voor campagnes die nog geen gebruikmaken van flexibel bereik, verandert u eerst het type bereik. Hiervoor gaat u naar het gedeelte 'Netwerken' van het tabblad 'Instellingen' in AdWords en selecteert u 'Flexibel bereik'. Vervolgens gaat u naar het gebied 'Displaytargeting wijzigen' en geeft u op of u alleen advertenties wilt weergeven als de desbetreffende targetingmethode van toepassing is. Als u bijvoorbeeld plaatsingen hebt toegevoegd, kunt u kiezen of u uw advertenties alleen wilt weergeven op die specifieke plaatsingen of op alle geschikte plaatsingen.
Was ik helemaal de weg kwijt. Ik heb het hele verhaal, de online help en blogs 3 keer gelezen, maar mijn conclusie is dat ik niets meer van Adwords begrijp. Ligt dit aan mij
__________________
René
Met citaat reageren