Los bericht bekijken
  #5  
Oud 25 februari 2007, 14:06
Steven Steven is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 16
Standaard Re: mijn intro, een goed begin....

Ok bedankt voor je voorbeeld vaqn wat jij mooi vindt,geeft me even een idee hoe je denkt,niet negatief bedoeld hoor.

Niet scrollen op dat voor beeld van jouw scroll ik me suf op een frame, dat irriteerd mij dan weer, grafisch beoordelen is een kwestie van smaak,deze ligt bij mij dan weer niet bij jouw voorbeeld..

Ten voordele van PvdLeek, je verdiept je wel even in mijn kwestie dat is te prijzen, dat een en ander jouw niet pakt lijkt me nogal een presoonlijke zaak??..

Even op een rij,
1)scrollen is uit ?, vindt ik een mening welke mij verbaasd,
en deel deze mening niet .. wel hoe je moet scrollen liever een hele pagina dan die kleine frame(pjes)

2)10 jaar terug in de tijd, helaas kan je mening wel waarderen maar waar baseer je dit op ??

3)Je vindt het lelijk, dat kan en mag daar kan ik me we lin vinden, want mooi en niet mooi dat zal gelukkig altijd een kwestie van ideeen en smaak blijven.

4)Iets wat je niet pakt, vindt ik ook een prima opmerking want daar draait het eigenlijk wel om mijns inziens. Je klant moet even geschocked worden, even denken he dat is anders dan alle anderen..


Meer meningen altijd welkom,...

gr Steven van MKBdesing, (of schrijf ik m'n bedr naam te vaak ..)
Met citaat reageren