Los bericht bekijken
  #4  
Oud 5 december 2006, 09:18
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: Hoe kan ik unieke divinatiekaarten promoten voor een beperkt budget?

Het zijn een soort tarotkaarten, inzichtkaarten, die je inzichten kunnen geven in een bepaald gebied in je leven. Ze kunnen een ondersteuning geven bij bepaalde beslissingen die je moet nemen, kunnen aanwijzingen geven over iets waar je mee bezig bent, kunnen je stimuleren om te focussen op een bepaald onderwerp. Kortom, je kunt er veel mee.
Er zit een boekje bij waarin verschillende manieren van leggen staat. Je kunt bijvoorbeeld inzichten krijgen in een relatie (slaat vaak de spijker op z'n kop), maar je kunt het ook gebruiken voor je bedrijf.

Met gebruikmaking van je intuitie weet je vaak wel welke kant je op moet, of welke beslissing je moet nemen, maar soms is dit ok niet erg helder en kan je dus inzichten krijgen.
Ik ben zelf een vrij nuchtere Groningse, maar sta open voor nieuwe dingen en ik merk nu dat het echt werkt en dat de kaarten mij aanwijzingen kunnen geven, waar ik echt iets aan het.

Er wordt in Nederland al behoorlijk veel gewerkt met dit soort kaarten en er zijn er erg veel van. Maar natuurlijk niet zoals deze. Deze zijn uniek omdat ze anders gemaakt zijn.

Ik hoop dat het zo iets meer helder is...

Groeten,

Lucy Schaaphok
Life Creations
www.life-creations.nl

Ik probeer een plaatje toe te voegen, maar het lukt niet.
Met citaat reageren