Los bericht bekijken
  #26  
Oud 25 maart 2008, 21:50
DennisWillemse's schermafbeelding
DennisWillemse DennisWillemse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 117
Stuur een bericht via MSN naar DennisWillemse
Standaard Re: Bizner: interessante bank voor (startende) freelancers?

Ik wil ook wel even mijn reactie geven op Bizner.
Ik ben sinds december aan het freelancen en heb in november 2007 een rekening aangevraagd. Even een klein probleempje gehad omdat mijn afwijkende browser hun formulieren niet goed weergaf, maar met een telefoontje wisten zij gelijk hoe ik dat kon verhelpen.
Binnen een paar dagen had ik alles in huis. Pinpas, bizkey, creditcard en krediet.
Mij daarna gelijk tot €4000 in het rood gestoken voor investeringen. Gelukkig was ik binnen een maand al weer ver in de plus... (Freelancen ROEL$$$$).

De keren dat ik vragen had, had ik binnen 5 minuten iemand aan de telefoon die mij heel goed kon helpen. Ik werd ook teruggebeld of gemaild. Q noemen ze dat, en dat doet mij een beetje denken aan James Bond....hahaha.

Verder vind ik alles prettig online werken. Ik kan er meer mee dan ik eigenlijk nodig hebt, maar het kost allemaal niets extra's. Ik maak geen gebruik van Reeleezee, het online boekhouden. Dat gaat mij iets te ver. Gewoon een boekhouder genomen.

Wat ik vooral prettig vind aan Bizner is dat het van de Rabo is. In het verleden ook bij de postbank (traaaaaag), ABN (NOOOOOOIT MEER, arrogante eikels) en VSB (wie??? das van vroeger) gezeten. Maar Rabo spreekt mij het meeste aan. Hele nuchtere bank zonder arrogante uitstraling en met een no-nonsense instelling. Echt een boerenbank.
Ik woon ook in een boerendorp, misschien is het dat wel.... Ok, en een beetje om Fatima... zucht.

Ok, terug on topic..... Ik ben tevreden, maar ik vraag ook niet veel.

Oh, en wat ik ook mooi vind is dat ik met mijn bizkey altijd alles kan doen, terwijl ik voor mijn gewone bankrekening bij de Rabo altijd mijn reader EN pinpas bij mij moet hebben. Maar ik vergeet nog wel eens mijn portomonnee thuis en dan is dat wel makkelijk.

groeten,
Dennis

(was het een beetje leesbaar verhaal.... ben een beetje aan het instorten na lange werkdag.... gaap)
__________________
====================
www.civitec.nl
Adviseur binnen de Buitenruimte
====================