Los bericht bekijken
  #4  
Oud 1 maart 2010, 18:45
WalterBrokx WalterBrokx is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 71
Weblogartikelen: 1
Standaard Re: Hoe betrouwbaar zijn geldslurpende netwerkorganisaties ?!

Beste Anja,

de vraag die je stelt is natuurlijk terecht. Je moet zeker de kat uit de boom kijken voor je ergens lid wordt, zodat je kunt bepalen of het iets is dat bij jou (en jouw onderneming) past. Zelf ben ik lid van het CJB Water & Glas (CJB = Contact Jonge Bedrijven) en dat is een leuke en leerzame verening in de regio Schiedam t/m Westland. Er zijn 10 bijeenkomsten per jaar, waarbij er bijna altijd een gastspreker (m/v) is met uiteenlopende onderwerpen (marketing, auto kopen vs. leasen, fiscale veranderingen, koude acquisitie, jezelf presenteren, etc). Ook worden er workshops en masterclasses georganiseerd voor de leden.
En daarnaast is het ook een manier om je netwerk uit te breiden en om ervaringen uit te wisselen, maar dat kun je natuurlijk ook op een Open Coffee doen. (En toch is dat net iets anders...)
Het kost inderdaad €150,- , maar daarvoor krijg je volgens mij (ik kan natuurlijk alleen voor Water & Glas en mijzelf spreken) veel terug.

Ik kan me voorstellen dat je het nu te duur vindt, maar je kunt natuurlijk ook het 2e of 3e jaar dat je bezig bent lid worden. Ga in ieder geval een keer kijken!
Het kan nooit kwaad om ergens de sfeer te proeven.
__________________
BrokxMedia - Audiovisueel Ontwerp
Boeiende Bedrijfsfilms, Commercials & Onlinevideo - Nog Beter Communiceren met Film
Met citaat reageren