Los bericht bekijken
  #9  
Oud 8 maart 2008, 00:32
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: opdrachtgever laat je werk controleren door andere partij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door accelent communicatie Bekijk bericht
Ergo, ik zie dat er in twee handschriften op mijn plan is geschreven. Een van de opdrachtgever en een van ....? Ja wie, ik weet dat mijn opdrachtgever veel contacten heeft. het zou best iemand van een pr of communicatiebureau kunnen zijn. alhoewel ik veel kan leren van de feedback voel ik me ook een beetje 'belazerd'. Hij huurt mij in voor een tarief van 60 euro per uur en laat het eindproduct vervolgens nakijken door iemand die wrs 120 euro per uur vraagt.

wat vinden jullie hiervan?
Hmm, mijn gedachte dan ook nog even.
Je doet een enorme aanname: dat er een andere freelancer met hoger uurtarief heeft meegekeken. Dat baseer je op een handschrift...? Joh, voor hetzelfde geld heeft zijn vrouw of haar man (of willekeurig kruisverband) wel meegekeken. Of een werknemer, collega, whatever. En zelfs al is het een andere freelancer, dan weet je nog niet hoeveel die betaald krijgt (ook alweer een aanname).
Ik denk dat het juist als freelancer, zelfstandig ondernemer, belangrijk is dat je soms een stap terug kan doen, de situatie in ogenschouw kan nemen en door je eigen aannames heen kan kijken...
Kan even niet terugzien wie het schreef, maar ik vind de win-win-win-visie ook wel een hele goede.
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren