Los bericht bekijken
  #11  
Oud 4 juni 2008, 18:26
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: zzp'ers ondersteunen

Dank voor alle reacties. Gelukkig gaat het niet om mijn eigen business concept (daarvoor vind ik mijn eigen werk momenteel bovendien veel te leuk).
De diensten worden idd op no cure no pay basis aangeboden en als ik het goed heb begrepen is er wel meer aan de orde dan advies alleen. Er is ook een groot netwerk wat gedeeld wordt (jaja, wat is groot) en ingezet kan worden met hand- en spandiensten. Ik vond het interessant om te horen hoe deze consultant denkt over dit concept (was het op dat moment al met velen van jullie eens, zo zie ik nu).
Interessant is de opmerking dat ZZP'ers wel iets willen groeien maar ook een voorkeur kunnen hebben voor (relatief) klein blijven. Omzetverdubbeling vanuit een ZZP-rol - met op dat moment een goede omzet - kan betekenen dat je in een andere bedrijfssituatie terecht komt (en dat het ZP-aspect verandert naar MP ofwel Met Personeel).

Ik ga nu nadenken of ik deze consultant ga lastig vallen met ongevraagd advies in de vorm van deze feedback (waarbij vertrouwelijkheid overigens gewaarborgd is en geen sprake is van omzet voor mij). Mochten er Lancelotters zijn die bezwaar hebben dan hoor ik dat graag (met het oog op de zorgvuldigheid).
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren