Los bericht bekijken
  #8  
Oud 3 augustus 2008, 12:31
mrmojorisin mrmojorisin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2008
Berichten: 4
Standaard Re: Starten als ZZP'er in de ICT

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Inmiddels ben ik al een tijdje als ZZP'er aan de slag. In mijn eerste post had ik niet duidelijk vermeld wat precies mijn bedoeling was. Ik wilde graag 32 uur per week werken, om een 'papa-dag' te genieten. Mijn doel is om bij de klant op lokatie te zitten. Mijn werkterrein is procesmanagement en functioneel beheer. Op het moment heb ik een opdracht voor enkele maanden bij de overheid, het was geen probleem om daar 32 uur per week te zijn. Ik heb het idee dat 32 uur per week niet heel bijzonder is, zeker niet bij de overheid, en voorlopig heeft het me niet belemmerd bij mijn aquisitie.

Deze opdracht heb ik via een bemiddelaar. Het was een fulltime opdracht waarbij ik toen ik door de cv-selectie heen was bij heb aangegeven dat ik deze graag in 32 u/week wilde uitvoeren. Ik neem aan dat als ik had gemeld dat ik 24 of 16 uur per week wilde werken, dit wel een issue was geworden. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.

Conclusie: het zijn van part-time papa, met één papa-dag, is goed mogelijk als IT-zzp'er!

Groeten,

M.
Met citaat reageren