Los bericht bekijken
  #19  
Oud 23 mei 2008, 08:33
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Als starter investeren in huisstijl?

Wat je ook in de gaten moet houden is dat je niet zomaar een logo in elkaar knutselt die je op dat moment 'oke' vind. Ik heb pas een logo ontwerp gedaan voor een bedrijf die dat dus wel had gedaan. Vervolgens 8 jaar later, uitgegroeid tot een bedrijf met 15 man personeel, diverse busjes en gaat maar door, zit het geknutselde logo behoorlijk in de weg. Je vervangt niet zomaar even een logo naar iets nieuws. Je verliest ineens heel veel gezicht en herkenbaarheid waar je jaren aan gewerkt heb. Ik heb een logo kunnen ontwerpen dat heel dicht bij het orgineel blijft zodat je met een vlug oog het toch nog herkend, maar het logo zelf er nu wel netjes uitziet. Voorlopig is mijn klant nu best wat geld kwijt omdat hij alles weer aan moet passen. Best zonde.

Neem het mee voor jezelf

Ik persoonlijk denk groot. Ja, een logo laten maken is 'een' investering. Maar een logo is ook jouw gezicht (zeker straks) Met een logo kan je weer meteen door naar een visite kaartje. En deze visite kaartjes laat je vervolgens weer overal slingeren . Als je het goed aanpak heb je deze investering er snel weer uit.

dit is mijn gedachte gang
Met citaat reageren