Los bericht bekijken
  #6  
Oud 18 juni 2008, 10:54
Arina's schermafbeelding
Arina Arina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 48
Standaard Re: Uitgaven en nut reclame maken

Hoe ik het zie, los van het feit of je wel of niet tijd hebt voor nieuwe klussen en of je wel of niet adverteert op een plek waar potentiële opdrachtgevers rondlopen:

Sponsoren/goodwill tonen door niks te rekenen voor je diensten is iets waarmee je kan laten zien wie je bent en waar je hart ligt. Plaats bijvoorbeeld op je website een berichtje dat jij x sponsort, omdat bla, bla. Is good voor het imago van jou als ondernemer. Ik kan zo 1-2-3 niet in schatten of jou bedrijf/website geschikt is voor zo een insteek.

Zo ben ik momenteel in gesprek met een groep mensen die voor een bepaald project coördinatie nodig hebben. De werkzaamheden liggen helemaal in mijn straatje, het is alleen wel allemaal voor een goed doel, dus er is geen budget. Ik kan dit project op mijn website plaatsen: 'Arina Evenementenorganisatie zet zich in voor ...' Goed voor de beeldvorming en ik zou eventueel bedrijven kunnen benaderen om mijn uren te laten sponsoren. Kom ik toch ook weer met een goed verhaal over de drempel bij potentiële opdrachtgevers.

Je geeft aan dat je geen capaciteit hebt om nieuwe projecten aan te nemen (wat een luxe!). Dus als mensen n.a.v. deze sponsoractie contact met jou opnemen moet je 'nee' verkopen. Maar op deze manier ben je wel weer met nieuwe mensen in gesprek en misschien vragen ze je voor een project in de toekomst of vragen ze je een jaar later nogmaals voor een ander project.. Als je onderneming het kan hebben zou ik zeggen: doen!
__________________
Arina Evenementenorganisatie
evenementen@arinabakker.nl
www.arinabakker.nl


Met citaat reageren