Discussie: Serieel monogaam
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 7 juli 2007, 11:52
Secr@home Secr@home is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2007
Berichten: 18
Standaard Re: Serieel monogaam

Wellicht ga ik dit in de toekomst doen. Ik ben net 1 maand geleden gestart en daarnaast heb ik mijn parttime baan gewoon nog aangehouden.

Ik wilde het gewoon proberen, een eigen bedrijf starten, maar stel, na een jaar (of 2) heb ik nog steeds geen opdrachten, dan moet ik gewoon concluderen dat het niet wat wordt.

Ik sta op veel freelance-sites en wordt ook geregeld gebeld. Ik kan direct aan het werk, maar dan wel op locatie. En dat is nu net niet de bedoeling. Ik kan trouwens ook zo bij andere bedrijven in loondienst. Het moeilijke zit hem dus in de thuiswerk-sfeer. Bedrijven zijn er nog niet geheel aantoe. Ik hoop dat dat trouwens wel beter wordt, en dat verwacht ik eigenlijk ook wel.

Ben al wel benaderd door mijn eigen contactpersoon bij de bank. Wellicht dat daar nog iets uitkomt.

Ik geef de moed nog niet op, ik zie het zelf redelijk positief in, omdat ik wel benaderd wordt, maar nog niet door de juiste opdrachtgevers.

Het zou me alleen nog meer vertrouwen geven, als ik alvast een opdrachtgever had, die kan ik dan als referentie melden op mijn site!

Ik houd jullie op de hoogte!

Groeten
C
Met citaat reageren