Los bericht bekijken
  #3  
Oud 22 februari 2007, 08:16
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Welk administratiepakket?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rood-llusn Bekijk bericht
Het werken met een produkt zoals excel heeft een belangrijke handicap en dat is dat de data en de presentatie ervan een zijn.
En dat is voor mij nu juist het belangrijkste voordeel. Ik houd zicht op de feitelijke cijfers. Daarnaast heb ik mijn excelletje wel een beetje opgeleukt, dus hier en daar rekent het apparaat zelf wat uit, maar mijn admin is beslist geen rocket science en dat komt door de bescheiden omvang. Met tussen de 90 en 120 "projecten" (en dus idem facturen, tarieven, planningen, etc) per jaar en een paar handige sheets voor de accountant en een ordner met facturen, bonnen etc. is er helemaal niks bewerkelijks aan.

En ach, misschien haal ik zelf ook wel niet het onderste uit de kan (maar daar heb ik dan mijn accountant weer voor ), het gaat mij er om dat aan het eind van het jaar alles administratief, fiscaal, juridisch enz. klopt en dat lukt prima.

Maar misschien kunnen de anderen aangeven hoeveel tijd ze kwijt zijn aan het werken met een vaststaand systeem, en hoeveel gegevens er in gaan?
(dus aantal bonnen per jaar, debiteuren, crediteuren (het lijkt Jiskefet wel ), facturen, etc.).??
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren