Los bericht bekijken
  #7  
Oud 25 september 2008, 09:56
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Tips gevraagd, nieuw platform voor Freelancers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cirsten Bekijk bericht
Ja begrijpelijk.

Alleen ik las net je reactie op 'gevonden worden op het www' en daar heb je € 395,- betaald voor het optimaliseren van je website maar ik kan je nog steeds niet vinden. En welke garanties heb je daarvoor gekregen? En heb je kunnen meten hoeveel meer bezoekers je na het optimaliseren hebt ontvangen? En beter nog, hoeveel opdrachtgevers hebben jou gevonden?

(dat is niet lomp of bot bedoeld hoor!)
Om niet in herhaling te vallen reageer ik alleen even hierop: zoals ik ook al aangaf ben ik achter de schermen nog bezig met het toepassen van de kennis en vaardigheden die ik in die cursus heb opgedaan, als de achterliggende basis helemaal af is, dan komt ook de rest online. Daarnaast heb je niet van vandaag op morgen een hoge, blijvende Google-ranking, daar gaat wat tijd overheen.

Deze cursus was bovendien een investering: als tekstschrijver ben ik nu nog beter in staat om zoekmachinebewust teksten te schrijven en kan ik mijn klanten adviseren in het verbeteren van hun vindbaarheid. Dit heeft me, zonder dat ik hier apart reclame voor gemaakt heb, al drie erg tevreden klanten opgeleverd.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld