Discussie: Nep
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 11 oktober 2007, 22:58
Arend Arend is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Berichten: 128
Standaard Re: Nep

ik heb geloof ik niet alles mee...om mee te beginnen: ik ben (pas) 31 en vrouw. Niet gelijk het prototype van strategische brein als sparringpartner voor een (vaak oudere, mannelijke) directeur. Aan de andere kant: mijn werkgevers waarderen me tot nu toe om mijn scherpe inzicht, sterk analytisch vermogen, daadkracht, enthousiasme. Ik heb enkele referenties die zo positief zijn dat ik daar bijna verlegen van word. Dat geeft me ergens het vertrouwen dat er vast wel een opdrachtgever is die op mij staat te wachten.
En zwaktes: tja, als beginner erg onzeker over hoe het gaat lopen, hoe ik aan mijn eerste opdracht moet komen. Ik moet echt leren om mezelf te verkopen. Daar ligt ook mijn zwakte en ik zie enorm op tegen de acquisitie.
Aan de andere kant: ik ken best een tiental bestuurders (RvT, RvB), HRM directeur enz. die ik zou kunnen benaderen, maar zekerheid heb ik niet. Als beginner moet ik het vooral hebben van iemands goodwill (het wordt me gegund) dan mijn onderscheidend vermogen, denk je niet?
Hoe voorkom is dat mensen me niet serieus nemen: heb je een tip?
Met citaat reageren