Los bericht bekijken
  #5  
Oud 25 september 2008, 09:23
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Tips gevraagd, nieuw platform voor Freelancers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cirsten Bekijk bericht
Nee hoor ik ben helemaal blij met jullie reacties!

En een discussie als deze is prettig!

Alleen, jullie gaan nu uit van het voeren van zelfstandige acquisitie, wat natuurlijk de één beter ligt dan de andere.

Even nog een aantal punten op een rijtje:
De kosten, zijn natuurlijk niets voor het product en de diensten die je ontvangt. Althans dat is mijn mening ;-)

*knip*

De tweede website vind ik een lastig vraagstuk, zouden jullie je aanmelden als je je eigen website mee 'mag' nemen? En de kosten aanzienlijk lager zullen worden? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.
Het gaat niet zozeer dat je eigen 'eerste' website niet volstaat maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat bijna geen enkele freelancer op zijn of haar expertise zal worden gevonden in google. En zoals je zegt een goede eerste, is gemakkelijk ook een goede tweede. Je hoeft alleen maar de teksten te knippen en te plakken ;-) (wij zetten het er voor de mensen in)
Het dikgedrukte is mij nog niet helemaal duidelijk: wat krijg ik precies voor dat geld? Zoals het nu overkomt is inderdaad zoals Marlies beschrijft: je komt terecht op een verzamelplaats van freelancers en 'hoopt' op opdrachten. Ik zeg 'hoopt', omdat het actief op zoek gaan naar opdrachten door jullie voor mij nog weinig concreet is. De vraag is dus eigenlijk: wat krijg ik concreet voor dit geld? Drie opdrachten in de maand, of één in het jaar? Wat kun je beloven?

Lagere kosten zijn altijd prettig, maar zolang ik niet een concreet beeld heb van wat ik krijg en wat het me oplevert, moeten de kosten wel heel laag zijn wil ik me inschrijven.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld