Los bericht bekijken
  #9  
Oud 4 februari 2010, 09:01
thermostond thermostond is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2010
Berichten: 5
Standaard Re: Bijklussen; KVK-nr of niet? En meer...

Hoi,

dank voor je reactie! Ik ben afgelopen maandag bij de KvK geweest met het hele verhaal en de persoon daar vond dat het niet nodig was om me bij het KvK in te schrijven. Hij zij dat dat in mijn geval nog niet nodig was en dat ik het zonder KvK-nummer ook prima bij de belasting kon opgeven als Resultaat uit Overige Werkzaamheden.
Volgens hem kon ik die KvK-bijdrage beter aan leukere dingen besteden...en over een jaar weer kijken hoe de vlag ervoor stond. Ik schijn redelijk teleurgesteld te hebben gekeken...

Wel heb ik het al genoemde formulier voor de Belastingdienst meegekregen, dat leek hem dus wel noodzakelijk. Dat ga ik uiteraard insturen en kijken hoe er op wordt gereageerd.

Ondertussen is mijn website nu semi-officieel in de lucht (doet het wel, moet nog een beetje worden bijgeschaafd en van iets meer vulling worden voorzien).
Nogmaals, het is voor mij een extraatje buiten de 40 uur die ik nu (nog wel, gaat misschien veranderen) normaal werk, ben benieuwd wat er het komende tijd op me afkomt.
Met citaat reageren