Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 januari 2012, 17:02
Daniella's schermafbeelding
Daniella Daniella is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 51
Standaard

Ha René, fijn dat je je ervaring met mij wil delen. Dat laatste is absoluut waar; het staat goed op mijn cv. Ergens toch ook wel een overweging. Ik heb sowieso niet veel "echte" kwalificaties (lees: Havo en twee CIW-cursussen). Heb me natuurlijk wel veel verdiept in mijn vakgebied (boeken, blogs, tests draaien) en inmiddels goddank een jaar of twee "echte" werkervaring (na zo'n 10 jaar af en aan hobbyen), maar verder is mijn cv vrij kaal. Ik moet het voor nu nog echt hebben van mijn portfolio en verbale vaardigheden...

Je bevestigt wel min of meer wat ik al vermoedde; dat PRINCE2 misschien nogal een overkill is voor de huidige bedrijfssituatie. Maar ja. Misschien moet ik het maar gewoon doen, om bovenstaande reden maar ook omdat het "nooit weg is", ik vermoed ook niet in de huidige bedrijfssituatie. Ook met het oog op de toekomst; dit bedrijf probeert steeds vaker te mikken op de grotere organisaties waar PRINCE2 wellicht een welbekend begrip is.

Wel een beetje jammer dat ik dan waarschijnlijk tussen ervaren 30-plussers kom te zitten tijdens zo'n contactdag, maar dat is dan maar zo
__________________
Webbes!
Professioneel webdesign. Betaalbare prijzen.

http://www.webbes-webdesign.nl
Met citaat reageren