Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 september 2013, 17:40
snier snier is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 2
Question In loondienst bij klant

Ik werk inmiddels een aantal jaar als ZZP'er voor dezelfde klant, en deze klant heeft mij nu een contract aangeboden (een dag per week in loondienst). In het contractvoorstel wordt € 3500,- (fulltime) bruto per maand geboden (excl. 8% vakantiegeld). Een werkweek telt 40 uur en ik bouw geen pensioen op.
De afgelopen twee maanden hebben we een proefperiode gedraaid van één tot twee dagen per week à € 45,- per uur, die ik nog als ZZP’er kon factureren.

Nu heb ik geen idee of het contractvoorstel een reëel/aantrekkelijk aanbod is, en of deze min of meer in verhouding staat tot de € 45,- per uur als ZZP’er. Kan iemand mij adviseren hoe ik deze vergelijking kan maken?
Verder ben ik benieuwd wat ik waard ben op de arbeidsmarkt. Is er een manier om hier achter te komen? Ik heb begrepen dat hier tabellen voor zijn, maar ik neem aan dat ook vaardigheden, ervaring en leeftijd mee tellen (zie hieronder).

Mijn situatie:
Ik ben een multidisciplinaire vormgever en ontwikkelaar van 32 jaar oud met ruim 15 jaar ervaring. Mijn werk bestaat vooral uit grafische en multimedia vormgeving, UI/UX vormgeving, frontend (en klein beetje backend) ontwikkeling en datavisualisatie. Andere vaardigheden zijn illustratie, animatie, video en fotografie. Behaalde diplomas zijn Multimedia Vormgeving (MBO), Kunstacademie: Grafische Vormgeving (HBO).
Met citaat reageren