Los bericht bekijken
  #12  
Oud 13 januari 2007, 02:38
ekoolstra's schermafbeelding
ekoolstra ekoolstra is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 3
Stuur een bericht via Skype™ naar ekoolstra
Standaard Re: Hoe kan ik unieke divinatiekaarten promoten voor een beperkt budget?

Hoi Lucy,

Heb je er aan gedacht om een partnerprogramma op te zetten via je/een webwinkel?

Het principe is als volgt:
(1) Je verkoopt je producten via je webwinkel die op je site staat http://www.life-creations.nl/.

(2) Je zoekt website's (liefst met veel bezoekers) die overeenkomen met je doelgroep. Gezien de producten die je verkoopt denk ik dat er een behoorlijk aantal mogelijkheden zijn. Je neemt contact met de eigenaren van die websites en vraagt ze een link of een banner op hun site te plaatsen. Deze link of banner verwijst direct naar je webwinkel. Je regelt met hun dat elke verkoop die je via hun binnenkrijgt, de website een percentage krijgt van de omzet (bv. 5%).

Het resultaat is dat je ipv 1 webwinkel op je eigen site, je er opeens [x] hebt (waarbij x het aantal partners is). Je moet er wel voor zorgen dat je een webwinkel gebruikt die deze functionaliteit heeft en de administratie correct bij kan houden.

Ik denk dat het product dat je verkoopt uitermate geschikt is voor verkoop via het internet: het is een product met weinig aankooprisico, het verkoopproces kan goed geautomatiseerd worden en ik denk dat een fysieke winkelbeleving niet echt noodzakelijk is (of wel?). Ik weet niet of anonimiteit en privacy voor deze kaarten bij aankoop een rol spelen. Als er bij de aankoop meer privacy gewenst is, zal dit ook weer een 'plus' zijn om via het internet te verkopen.

Veel succes!
__________________
Emile Koolstra
www.younify.nl
Met citaat reageren